۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۰

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس در پایان نیمه اول/ شوک قهرمانی به تیم دایی!

پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس در پایان نیمه اول/ شوک قهرمانی به تیم دایی!

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دهم لیگ برتر در پایان نیمه نخست با برتری سپاهان به پایان رسید. این در حالی است که میثم حسینی مدافع پرسپولیس در دقیقه 4 از زمین مسابقه اخراج شد و سرخپوشان 10 نفره به بازی ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار روز دوم از هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز جمعه تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. هادی عقیلی در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی برای سپاهان گلزنی کرد.

سپاهان با استفاده از امتیاز میزبانی، بازی را هجومی شروع کرد. بعد از شوت خطرناک محمد غلامی که دروازه پرسپولیس را دقیقه 2 تهدید کرد، میثم حسینی مدافع سرخپوشان با خطای بدون توپ روی بازیکن سپاهان در محوطه جریمه علاوه بر دادن یک ضربه پنالتی به حریف، با دریافت کارت قرمز مستقیم از طرف محسن قهرمانی از زمین بازی اخراج شد.

هادی عقیلی کاپیتان سپاهان پنالتی این تیم را وارد دروازه کرد ولی قهرمانی دستور تکرار پنالتی را داد. عقیلی بار دوم با یک ضربه چیپ پنالتی خود را در دقیقه هفتم به گل تبدیل کرد تا سرخپوشان از ابتدای بازی از حریف خود عقب بیفتند.

در ادامه فشار حملات سپاهان افزایش یافت و این تیم یکبار دیگر در دقیقه 21 با شوت محمد غلامی دروازه نیلسون را تهدید کرد. پرسپولیسی‌ها هم روی یکی، دو حمله نصفه و نیمه صاحب موقعیت شدند ولی راه به جایی نبردند. سپاهان با استفاده از یک بازیکن بیشتر چند بار دیگر روی ضربات سر روی دروازه پرسپولیس ایجاد خطر کردند که این حملات هم بی نتیجه ماند.

خطرناکترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه روی ضربه سر سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 43 ایجاد شد ولی این موقعیت به گل تبدیل نشد تا مسابقه دو تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

* امید ابراهیمی در این نیمه از محسن قهرمانی کارت زرد گرفت.

* علی دایی پس از دریافت گل پرسپولیس، به شدت تشویق شد.

 

کد خبر 2139228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha